.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


پرويز به جاي پرويز؟!
شنيده شده است، رئيس جمهور احمدي نژاد قصد دارد، مسؤوليت معاونت اولي خود را در دولت دهم به پرويز فتاح، وزير نيروي کابينه نهم بسپارد.

معاون اول احمدي نژاد در دولت نهم، پرويز داوودي بود.

زيباکلام:
VOAاز خدا مي خواهد موسوي بازداشت شود
صادق زيبا کلام معتقد است: VOA (صداي آمريکا) ، سلطنت طلبان، طرفداران مسعود رجوي و ساير مخالفان نظام از خدا مي خواهند، موسوي، خاتمي و کروبي دستگير شوند تا بحران کنوني در نظام عميق تر شود.

سليمي نمين: آنها عامل بيگانه نيستند
عباس سليمي نمين در برنامه گفتگوي خبري سه شنبه شب از رفتار انتخاباتي صدا و سيما بشدت انتقاد کرد.وي در دقايق پاياني گفتگويي که به مناسبت سالگرد کودتاي 28 مرداد انجام شد از اينکه صدا و سيما رأي دهندگان به يک کانديداي خاص را عامل بيگانه معرفي مي کند، انتقاد کرد.
مجري برنامه به سليمي گفت: به هرحال دشمنان نيز در نا آراميها نقش داشتند. سليمي بلافاصله گفت: همين طور است اما سهم بيگانه اندازه دارد.

افروغ: چرا من را به ميرحسين منتسب مي کنند؟
عماد افروغ، منتقد و نظريه پرداز جامعه شناسي گفت: اگر کسي بخواهد احمدي نژاد را از صحنه سياسي کشور حذف کند، خواهيد ديد من چگونه مقابلش مي ايستم، آن گونه که زمان دوم خرداد از اصولگرايان دفاع کردم، امروز هم در مقابل حذف اصلاح طلبان مي ايستم.
وي در ادامه گفت: مگر نشنيديد و نديديد که من از ابتدا گفتم به محسن رضايي رأي مي دهم و در فيلم دوم تبليغاتي او نيز صحبت کردم، چرا اين قدر بي تقوايي در کشور وجود دارد که من را به ميرحسين منتسب مي کنند؟اين جامعه شناس افزود: من همه حرفم اين است که وقتي گفته مي شود انقلاب مخملي، با اين سخنان فقط آمريکا بزرگ مي شود و کشور را به لحاظ ساختاري با حکومت ديکتاتوري مقايسه کرده ايد.
افروغ همچنين گفت که بارها از VOA و BBC با وي براي مصاحبه تماس گرفته اند و او به آنها پاسخي نداده است.

نخستين دستور قاضي القضات
آية ا... صادق لاريجاني در اولين دستور خود پس از تصدي مسؤوليت قوه قضائيه، اجراي حکم قصاص بهنود شجاعي را متوقف کرد.
قرار بود صبح ديروز در زندان اوين حکم قصاص براي 7 نفر اجرا شود که اجراي همه آنها متوقف شد.
به گفته يک مأمور انتظامي، هيچکس ديروز اعدام نشد.

توقف تأمين پورت اينترنت پرسرعت از سوي مخابرات
پيرو ارائه گزارش گروه شرکتهاي ارائه دهنده اينترنت پرسرعت( PAP ) به دفتر رياست جمهوري در خصوص مصوبه هيأت وزيران پيرامون« افزايش برنامه واگذاري پورت پرسرعت مجموعه شرکت مخابرات ايران و تابعه» نامه اي از سوي رئيس دفتر رياست جمهور به سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات فرستاده شده که بيان کننده خواست رياست جمهوري مبني بر توقف خريد تجهيزات پورت پرسرعت از سوي مخابرات است.

زندانيان کهريزک به کجا منتقل شدند؟
رئيس دادگستري شهرستان کهريزک با اشاره به اين که زندانيان بازداشتگاه کهريزک به زندانهاي کرج، اوين و قزل حصار منتقل شده اند، گفت: اين بازداشتگاه تحت نظارت ما نبوده است.

خودداري دانشگاه ييل از چاپ کاريکاتورهاي موهن
نشريه تايمز نوشت: انتشارات دانشگاه «ييل» آمريکا تصميم گرفت در کتاب خود درباره واکنشهاي جهاني به کاريکاتورهاي موهن درباره پيامبر اسلام(ص) در روزنامه دانمارکي در سال 2005 اين کاريکاتورها را چاپ نکند.

شيطنت جديد العربيه
شبکه خبري العربيه گزارشي درباره شش وزير معرفي شده از سوي رئيس جمهور محمود احمدي نژاد پخش کرد که در آن تصوير وزيران مرد، با کروات بود!

بررسي فعال سازي راه آهن حيفا- حجاز
يک وزير صهيونيست امکان راه اندازي خط آهن حيفا به عربستان را بررسي کرد.

مادر هنگامه شهيدي تکذيب کرد
مادر هنگامه شهيدي اخبار منتشر شده در برخي رسانه ها به نقل از وي درباره وضعيت نامساعد دخترش را تکذيب کرد.
وي گفت: در برخي از رسانه هاي داخلي و خارجي به نقل از بنده نوشته اند که دخترم را براي آزار روحي هر روز به اعدام تهديد مي کنند، اين درحالي است که بنده تاکنون چنين مطلبي را نقل نکرده ام.
وي گفت: دخترم داراي ناراحتي قلبي است و من تنها نگران تشديد بيماري او هستم و از مسؤولان درخواست دارم، شرايط آزادي او را فراهم کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تورش واش انزلی 29 مرداد 1388
جناب آقای افروغ انتساب به جناب آقای میر حسین موسوی که ترس ندارد. انتساب به دزدها . آدمکشها . دروغگویان . متقلبین .مفتریان و..... ترس دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.